dropdown

16 Ocak 2016

Kerem Sünnet Oldu | Paraz 24 Günlük

Kerem bugün Anadolu Sağlık Merkezi John Hopkins Hastanesi Gebze'de sünnet oldu.
Lokal anestezi ile Dr Ahmet Nadir Tosyalı gerçekleştirdi sünnetini.
Ben de videoya çektim, ama Kerem'i getirdiklerinde ağlamaya başlayınca ben de koptum. Zaten içim hiç rahat değildi. Küçücük yavruya bu eziyeti çektirmeyi hiç istemiyordum ama "dini" gereksinimler yüzünden yaptırdık. Bana kalsa hayatta da yaptırmazdım ya neyse... malesef bu ülkede yaşıyoruz.

Onu öyle gözü yaşlı görünce ameliyathanede çok ağladığını anladım ve bu acıyı bizim yüzümüzden yaşadığını bilmek bana vicdanen çok ağır geldiği için ben de çok ağladım onla beraber. O yüzden videoda o kısım yok.

Dr Ahmet Nadir Tosyalı çok tatlı bir doktor bu arada, çok sıcak, çok samimi. Kendisinden çok memnun kaldık, herkese de tavsiye ederim. 30 senedir bu işi yapan bir doktor ve kesinlikle konusunun uzmanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder