dropdown

20 Ocak 2016

4. HAFTA || 4 Haftalik Bebek

Bu haftanın bizim için en önemli olayı sünnet! Kerem'e 24 günlükken yenidoğan sünneti yaptırdık. Detaylarını diğer yazılarımda bulabilirsiniz. Sünnetten sonra malesef babaanemiz evine döndü ve 18 Ocak Pazartesi günü Birsen Abla bize gelmeye başladı. O gün için annem geldi erkenden, Birsen Abla'ya kapıyı açmaya ki ben uyuyabileyim. Kerem çok hızlı iyileşiyor çok şükür, hala tam bir rutini yok 1-1,5 saatlik uykular uyuyor.

Ben emzirmek yerine çoğunlukla süt sağıyorum. Kalkanları da gün içinde takıyorum ve damlayan sütleri de bir biberonda biriktiriyoruz. Sağ göğsümden daha çok süt çıkıyor, bazen 60 bazen 75cc çıktığı oluyor ama sol 40 veya 50cc veriyor. Genelde sağdığımı Kerem hemen içiyor, ne kadar versek o kadar içiyor diyebilirim, bazen bir öğünde 40cc içtiği de oluyor 95 de. Sanırım bizim bebek hep aç! O nedenle pek fazla biriktirme şansım olmuyor, en fazla ertesi sabahı kurtaracak kadar süt çıkarabiliyorum.

Bugün Boba4G kangurumuz da geldi. Hemen takıp kullanmaya başladık. Sonunda kolumuz belimiz rahat edecek gibi gözüküyor. İzlenimlerimi başka bir yazıda yazacağım.

18 Ocak 2016
18 Ocak 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder