dropdown

18 Mayıs 2016

21. HAFTA | Hafta Hafta Bebek





Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 21. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;
  • Baya oturmaya çalışıyor gibi bir hali var. Ana kucağında sırtını yaslatabilene aşkolsun :) 
  • Ellerini tuttuğumda kendini öne doğru çekip kalkmaya çalışıyor.
  • Sanki biraz emeklemeye çalışıyor gibi... yere koyduğumda etrafı keşfetmeye başladı ve bazı yönlere doğru biraz ilerleyebiliyor.
  • Yerde çok daha uzun zaman geçirmeye başladı artık.
  • Ona gülümsediğimde karşılık verip O da gülümsüyor, hatta flört eder bir hali var.
  • Arabada da ana kucağını ön koltuğa yanıma koyduğumda sorunsuzca ikimiz yol alabiliyoruz. Ağlamıyor, ellerini yiyerek araba kullanan beni izliyor.
  • 3 saatte bir emiyor, 2 saatten biraz fazla ayık kalabiliyor ve bazen 45dk bazen 1,5 saat uyuyor. Hergün kaka var genelde.
  • Uyuyacağı varsa her yerde uyuyor, sesten etkilenmiyor ama hala kucağımda sallayarak uyutabiliyorum, dik bir şekilde, ayakta.
  • Çığlıklar ve ses keşfetmeye devam ediyor.
  • Oyuncaklarını uzattığımızda elini uzatıyor ama tam oyuncağa denk getiremiyor henüz. Çok almaya çalışmıyor henüz
  • Emzik denemeleri devam. Avent Soothie aldım ona. Henüz emmiyor ama ben elimle tutarsam çiğniyor. Bu da birşeydir dimi :)


12 Mayıs 2016 - Doloni Sanat Atölyesinde Kerem'in el ve ayak izini çıkarttık




 
 13 Mayıs 2016 - Ablam Amerika'dan hediyelerle geldi :)



 
 14 Mayıs 2016 - Cumartesi günü sahile inmeye üşendik, sitede çardakta takıldık. Kerem uyudu, biz hava aldık. Kerem bir süredir ana kucağında dirseklerinden yardım alarak doğruluyordu. O yüzden bir deneme yaptık, yastıkla destekleyerek onu ilk defa oturttuk. Çok hoşuna gitti :) Yine de hala anakucağında oturtuyorum, pek fazla yastıkla oturtmuyorum şimdilik. 

 

15 Mayıs 2016 - Pazar sonunda oto koltuğumuzu aldık. Besafe İzi Comfort X3 Isofix. Detayları için buraya bakabilirsiniz. Cybex ana kucağını kullanmaya devam edeceğiz ama back up olarak arada buna da oturtacağız.

 
 

16 Mayıs 2016 - Pazartesi ofise gittik Kerem'le.  Onu ilk defa yanıma oturttum ve sorunsuz bir yolculuk yaptık :)

 
17 Mayıs 2016 - Salı. Biz 9 senedir beraberiz... Bu Efe'nin bizim en sevdiği fotoğrafımız. "Beraber aynı geleceğe bakıyoruz" diyor bu fotoğraf için :) Habersiz çekilen bu fotoğrafı hangi arkadaşımız çektiyse, bizim için bir masterpiece. 
Not: Bugün Esra Ertuğrul'un (bebeimgeliyor) BLW seminerine katıldım :)

18 Mayıs 2016 - Çarşamba Kerem'le yine arabayla caddeye gittim ablama. Sonrada Kırıntı'da yemek yedik :) yine sorunsuz bir yolculuk, çok mutluyummm










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder