dropdown

26 Mayıs 2016

22. HAFTA | Oturan Bebek

 
Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 22. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;


  • Geceleri 3 saatte bir kalkmaya başlayınca acaba doymuyor mu diye düşünerek her fırsatta emzirdim bu hafta. Sonuç olumlu :)
  • Yeni puzzle oyun matında daha kolay hareket ediyor ve göbeği ekseninde 360 derece dönebiliyor
  • Otokoltuğunda 1 saat oturabiliyor artık. Anakucağında da yarım saat :) bir çocuk için 2 koltuk kullanıyoruz resmen :)
  • Kahkaha atiyor :) daha çok kıkırdama gibi ama gelecek asıl kahkaha da... Yolda
  • Ce eee oynuyor ve gülüyor
  • Benim ellerimi tutup kendini kaldırıyor. Bunu bayadır yapıyor ama şu anda ciddi ciddi kaldırıp kendini oturmaya başladığından bu hafta için önemli 
  • Günde 3 gündüz uykusu uyuyor. 4. uykuyu beceremiyoruz artık, ama banyo saatine kadar pestili çıkıyor
  • Baya baya oturabiliyor artık. Ama ben gene de oturtmuyorum. Acelesi yok, kendi kendine oturana kadar beklesin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder