dropdown

09 Mart 2016

Hayaller vs. Gerçekler | Paraz'ın Günlüğü | 9 Mart 2016

Bugün zor bi gün. Kerem doğru düzgün uyumadı. Melda ile çok yorulduk. Üstümüzde uyudu ama yatağına koyunca hep uyandı. Sokağa çıkardık orda da hep ağladı. O kadar sinirim bozuldu ki bugün, umutsuzluğa kapıldım. Oysa neler hayal etmiştim. Kerem uykularını uyurken biraz blog yazar biraz videoları bilgisayara aktarırım, kendimce yapmak istediklerim için zaman olur diye ummuştum. Beklentileri en aza indirmeli insan, biliyorum, ama elimde değil. Ufak tefek hobilerimi de yapamayınca, iyice arızaya bağlıyorum. O kadar sinirim bozuldu ki Efe koştu geldi desteğe, bende koltukta sızmışım sonra zaten.

Sabah Melda'yla güne güzel başlamışlar aslında bu video'yu çekmişler... Gerçi şimdi fotoğraflara baktığımda, öyle bütün gün ağlamış gibi de durmuyor. Herhalde ben çok yorulduğumdan bana öyle geldi










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder