dropdown

12 Mart 2016

Gönül'ler geldi! | Paraz'ın Günlüğü | 12 Mart 2016

Bugün Gönüller geliyor bize oturmaya... Sabah ben birazcık daha keyif yaparken Efe de Kerem'e baktı. Sonra ben uyandım, yine bir Zebra Kek yaptım (tarif için buraya bakabilirsiniz). Sevgi ananenin yaptığı böreklerden pişirdim ve misafire hazırım! Efe de evi topladı, Kerem'le oynadı, böylece harika bir iş bölümü çıkardık.  Bir sürpriz yaparak Sema'lar da geldi ama onlar malesef erken kalktılar. Biz öğlenin geri kalanını Gönüller ile geçirdik.
Kerem bugün Deniz Emre'den sonra ilk defa başka bir bebekle tanıştı.



 

Gönüller gittikten sonra Kerem bir türlü uyuyamadığı uykuyu, kucağımda uyudu, öğlen 2'den 5'e kadar! Ben de o kucağımdayken boş durmadım, önce Kerem'in çook uzamış olan tırnaklarını kestim, sonra cep telefonumdan blog için yazı yazdım ve de Kerem için oto koltuğu araştırdım. Geçirdiğim en keyifli öğleden sonralardan biriydi.


 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder