dropdown

30 Mart 2016

14. HAFTA | Hafta Hafta Bebek

Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 14. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde; 

  • Kerem bu hafta ilk defa 8 saat uyudu (24 Mart perşembeyi cumaya bağlayan gece). Her zamanki gibi 02.40'ta uyandı. Ben de biraz gerinebilsin diye bu sefer önce sırt üstü çevirdim Kerem'i ama öyle uyuya kaldı. Aralarda vızıklansa da 03.20ye kadar öyle uyudu.7.30 gibi yatmıştı. Yani 8 saate tamamladı ilk defa uykusunu. 26 mart Cumartesi gecesi de 7.5 saat uyudu. Artık genelde 7-7.5 saat uyuyor.
  • Bu hafta öğle uykularını bazı günler biraz uzun uyudu, 2 bazen 3 saate yakın. Bu gece uykusunu etkilemedi. Sadece 5 yerine 4 uyku uyumuş oldu.
  • Hergün mutlaka pusetle dışarı çıkarttım Kerem'i. Bazen sitede turladık, bir iki gün caddeye çıktık. Genelde uyuma saatine denk getirmeye çalıştım. Böylece uykusunu pusette uyudu, hep 40-45dk kadar. Uyandığında da sakin ve mutlu uyanıyordu, 5 dakika sonra da sıkılıyordu. 
  • Pusetini 1 kademe dikleştirdim. Biraz etrafını da seyretmeye başladı sanki. Pusete binince dışarı gideceğini anlayıp susuyor.
  • Hala 2 günde bir kaka yapıyor diyebilirim.
  • 27 Mart Pazar günü yeni saate geçtik ve bu akşam ilk defa Paraz'ı odasında yatırdık.
  • 29 Mart Salı günü ilk defa utanıp birinin koynunda saklanma hareketi yaptı. 
  • Baya bi ellerine bakıp direksiyon tutuyor hareketi yapıyor. 
  • Emme sıklığını biraz azalttım. 2 saatten 3 saate çıkardım. Hatta bir öğünde 4 saat bile dayandı.
  • Hala emzik almıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder