dropdown

06 Mart 2016

7 Saat Uyku?! | Seyahat Yatağı

Kerem ilk defa 7 saat uyudu dün gece. 20.15 uyumuştu. 03.12 kalktı. Keşke ben de uyuyabilseydim ama gece gene uyku tutmadı beni.Olsun güzel bir pazar gününe başladık. Bugün hava güzel. Cadde'de bizim çocuklarla buluşup Polonez'de yemek yiyeceğiz. Ama öncesinde ilk durağımız Joker'in Altunizade'deki dev mağazası. İnanmazsınız, Paraz yolda giderken uyudu. Evden emzirip çıktım, giderken üstünü de örttüm. Mağazada bile uyudu biz gezerken.




Haftaya Efe Antalya'ya gideceği için anneme taşınıcam. Evet, resmen taşınıcam çünkü Paraz'la bir yere gitmek resmen taşınmak gibi. Hal böyle olunca bebeğin annemde kalırken uyuyabileceği bir yere ihtiyaç var. Çözüm park yatak. Internetten modellere baktım ama bir de gerçeklerini görüp, kumaşlarına dokunarak incelemek istedim. Internetten "En büyük Joker mağazası nerede" diye aratınca bir de gördüm ki, meğersem 2015 yılının ilk çeyreğinde Joker, dev mağaza konsepti başlatmış ve bu dev mağazalardan biri Altunizade'deymiş. Sanırım önde gelen bloggerları açılışa çağırmışlar ki, onlar da bu mağazadan bahsetsin ve reklam olsun. İşe yaramış. Ben Esra Estuğrul'un yazısından buldum mağazayı.

Mağaza oldukça büyük ve nerdeyse bütün park yatak çeşitleri var. Biz gitmişken bir de oto koltuklarına baktık, ama henüz ilk bakışımız olduğu için ön bilgilendirme oldu, daha çook araştırmam lazım.

Gelelim park yataklara. 300 TL'den 1500 TL'ye kadar çeşit var. Ben ucuz bir seçeneğe yöneldim çünkü amacım sadece annemde kalacağım ve yazlığa gideceğim zamanlarda kullanmak. Bu nedenle çok teferruatlı birşeye ihtiyacım yok. Benim için 2 katlı olması, kolay katlanabilir, az yer kaplayan ve hafif bir model en ideali. Ben bu nedenlerle Tripper'ın park yatağını seçtim. Bu model aynı zamanda seyahat yatağı olarak da anılıyor. Her ne kadar en hafiflerden biri de olsa, bildiğin kazulet, benim tek başıma kaldıramayacağım kadar ağır nerdeyse. Bu model istediğim gibi 2 katlı, böylece Kerem dönmeye başlayana kadar üst katta, daha sonra da alt katta yatabilir. Yan tarafları file, böylece uyurken onu görebilirim. Renkli olması da hoş ama en güzel kısmı fiyatı. 300 tl'ye aldık. Bu indirimli hali. Aslında tutumluanne.com'dan 2. elleri de düşünüyordum ama görmeden alamayacağıma karar verince Tripper'a yöneldim. Zaten tutumluanne.com'da da en uygun 250 tl'ye Nuna'lar vardı. Onlar biraz küçük olduğu için belki Kerem rahat edemez diye düşünerek vazgeçtim.

Park yatağın içine de bizim yorgancı İsmail usta'da pamuk yatak yaptırıyorum. Kısa mısa, yavru uyuduğu zaman sağlıklı uyusun bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder