dropdown

01 Mart 2016

Bebekle yalnız bir akşam | Paraz 69 Günlük

Kerem'in çok şükür bugün ateşi çıkmadı. Doktor salı çıkmazsa Çarşamba ateşi çıkmaz demişti. İnşallah haklı çıkar.

Bu sabah Merih Anne'yi havaalanına bıraktım. Malesef döndü, umarım bir an önce yine gelir. Havaalanı dönüşünde Viaport'ta Bimeks'e uğradım. Kerem'in her gününü videoya çekmek istiyorum, o yüzden bir kamera baktım ama pek fazla çeşit yoktu. Yeşil bir Samsung NX Mini vardı onu beğendim, 945 TL ama daha iyice bir araştırmam lazım.
Bugün hava yine çok güzel. Kerem'i Nilay gelmeden dışarı hava almaya çıkarayım demiştim ama Birsen abla ile mutfakta sohbet ederken kucağımda uyuya kaldı. Sonra da Nilay geldi oturmaya, o yüzden hava almaya çıkartamadım. 

Efe bu akşam iş yemeğinde. Ben evde yalnız kaldım. Kerem'i 8 gibi uyutur sonra da ben uyurum diye düşünüyordum ama akşamüstü 17.30 gibi Kerem'in çok uykusu gelince Birsen abla onu yatırmış. Ben o sırada banyodaydım. Çıktığımda Kerem uyuyordu. Ha kalktı ha kalkacak derken çocuk gece uykusuna bağladı ve 22:00'de kalktı. Ben de Kerem uyurken rahat bir akşam geçirdim ve bloguma baya yazı birikmiş, draft'ta bekleyen yazıları post ettim. Kerem 22:00'de uyandı, emzirdim, altını aldım derken 23:00'te uyumuştu. Onu yatırdıktan sonra ben de yatma hazırlıklarımı yaparken saat 23:30 olmuştu yattığımda. Tam yattım Efe geldi, böylece sorunsuz bir akşam geçirmiş oldum.

3 yorum:

  1. videoiçin o kadar para vericeksen cnm go pro bak derim
    muhteşem videolar çekiliyo fotoğraflarıda baya kaliteli tavsiye ederimm :))

    YanıtlaSil
  2. videoiçin o kadar para vericeksen cnm go pro bak derim
    muhteşem videolar çekiliyo fotoğraflarıda baya kaliteli tavsiye ederimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Go-Pro'yu hep action sahnelerinde çekim yapıyo zannediyordum, sanki balık gözü bir kamera gibi ama araştırayım valla iyi fikir. Saol tatlım :)

      Sil