dropdown

27 Şubat 2016

İlk temaslar | Paraz 66 Günlük


Paraz bugün ilk defa ev tipi ana kucağında önüne astığumız karta eliyle çarptı.
Bilnçli miydi bilemiyorum ama 3 kere vurmayı başardı.
Sema ve Emre ziyarete gelmişlerdi. Onlarla otururken oldu. İlk başta emin olamadım ama arka arkaya yapınca emin olduk. İnsanlık için küçük ama Paraz için büyük bir adım :)

Bu hafta fark ettiğim birşey var. Göğüslerim artık çok fazla süt kaçırmıyor. Geçtiğimiz haftalarda çok daha fazla göğüs pedi değiştirmem gerekiyordu. Sanki şimdi o kadar ıslanmıyor. Bu da bende bir korku yarattı, acaba vücudum bebeğin temposuna ayak uyduramıyor, süt azalıyor mu diye. O yüzden artık daha çok emzirmeye ve daha az biberonla vermeye karar verdim. Vücudum bebeğe göre üretim yapar en azından. Öte yandan devamlı öyle süt kaçırarak da yaşanmazdı. Belki artık bir ritim tutturuyordur bünyem ve bu durum normaldir.

Efe bu akşam eMBA'in kapanış yemeğinde. Kerem 8e doğru uyudu, biz de Merih Anne ile güzel bir akşam geçirdik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder