dropdown

20 Şubat 2016

Happy Anniversary My Love | Paraz 59 Günlük

Bugün evlilik yıldönümümüzü kutlamak için dışarı çıkıyoruz. 2 aydan sonra ilk defa saçıma fön çektim, oje sürdüm ve yüzük taktım! Bir zamanlar benim için normal olan bu şeyler şimdi inanılmaz bir lüks. Nasıl motive oldum anlatamam!Hal böyle olunca bir aile fotoğrafı çektirelim, yemeğe çıkmadan önceki bu bakımlı halimiz boşa gitmesin dedik :)


Yıldönümü yemeği olarak Ioki'yi tercih ettik. Ioki'yi Time Out Istanbul Yeme İçme Ödülleri 2015'te duymuştum. Aynı kategoride yarışan İnari'yi çok seviyoruz. O nedenle İnari değil de burası birinci olunca ne zamandır aklımdaydı bir denemek istiyordum, kısmet bugüneymiş.
Ioki Kandilli'de, deniz kenarında değil yolun kara tarafında küçük müstakil bir binada. Mekan restaurant ve kış bahçesinden oluşuyor. Sanırım yazın dışarıda oturulabilen bir alanı daha var ama şu an oradaki masaların üzerine muşambalar ile kaplı. İç mekan oldukça küçük, belki toplasan 10 masa var. Mutfak iç mekanda. Kış bahçesine servis iç mekandan yapılıyor. Bu nedenle kapı devamlı açılıp kapanıyor. Mekan da küçük olunca bütün masalar kapıya yakın, kapı açılıp kapandıkça içerisi buz kesiyor. Bizim masamız bir de tam kapının karşısında olunca, kapı açılıp kapandıkça donduk. Hiç keyifli bir atmosferi yoktu. Sanırım yazın daha güzel bir mekan olur, kış için bence pek uygun değildi.
Biz sadece sushi yemeye gittik. Batakana, Tornado 3, Chrunchy Roll ve şimdi ismini hatırlamadığım bir sushi daha yedik. Sushiler gerçekten güzel, ama fiyatlar pahalı. Bir kola, bir çorba ve 4 sushiye 160 lira hesap ödedik. Yemeklerimizi yedikten sonra mekanda donduğumuz için, birşeyler içmeye başka bir yere gidelim dedik. En yakında Anadolu Hisarı'ndaki Big Chefs geldi aklımıza. Aslında Efe Kadıköy'de Irish Pub'a gidelim istedi ama zaten kısıtlı zamanımız olduğundan ben Kadıköy istemedim. Bir de giyinmişim güzel güzel, ne biliyim istemedi canım oraya gitmek. Biz de gittik Big Chefs'e. Oh sıcak sıcak oturduk 1 saat, sonra kalktık, bebeğimize geri döndük.

Paraz 20:10'da uyumuş. Biz 23:00'e doğru evdeydik, gidince o uyanmadan ona bir uyku öğünü verdik. Yani bebeği uyandırmadan emzirdim ve hemen tekrar yatırdım, böylece gece 02:40'a kadar bir güzel uyudu. Artık baya uzun uyumaya başladı, çok şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder