dropdown

19 Şubat 2016

İlk yuvarlanma çabaları | Paraz 58 Günlük

Paraz bu sabah nerdeyse sırt üstü yatarken yana dönüyordu! Baya bi denedi. Artık her sabah antrenman konumuz belli, dönme çalışması!

Gece 2.30a kadar dayandı. Kalkınca biberondan 70cc içip hemen uyudu. 3te yatmıştık. Sonra arada sesler çıkardı. Ben 4.30da ve 5te ara ara hep kalktım ama Kerem aslında uyuyordu. Gece 2.30 kalkışından sonra 6da kalktı ve emzirdim. Böylece gün başladı. Bu sabah böyle bir tiple güne başladım ☺

Allahtan 7'ye kadar dayanabildi ve hemen uyudu... Ben de böylece bloglarımla biraz ilgilenebildim. Beyaz bilgisayarım fişe takmadan çalışmıyor. Pilinde bir sorun var. Ben de o yüzden ordaki yemek tariflerimi yavaştan blog'a geçiricem. Böylece asla kaybolmayacaklar. Ödüm koptu valla bilgisayar açılmayacak da o tariflerim yok olacak diye... neyse çok şükür benimleler.

Kerem bugün baya düzenine geri döndü diyebiliriz. 7-8 arası uyudu, sonra 9.30 gibi bi daha uyudu... genel olarak gün içinde 1 veya 1,5 saat uyanık kalarak geçirdi akşam da 9da uyumuştu.


Ablamla babam bi ara kahveye geldiler, ben migrosa gidip alışveriş yaptım hem hava da almış oldum biraz.

Bugün Efe'nin doğumgünü, aynı zamanda evlilik yıldönümümüz. O yüzden akşama Oreo Cheesecake yapmaya karar verdim. Tarifi için buraya bakabilirsiniz.

Cheesecake dışında havuç ve kabak tarator da yaptım. Akşam için salonda güzel bir sofra hazırladım ve dördümüz yemeğimizi yedik. Hem Efe'nin doğumgününü hem de evlilik yıldönümümüzü kutladık. Gerçi asıl kutlama yarın! Yemeğe çıkıcaz :) bir başka kutlanacak şey ise Efe bugün Sabancı Üniversitesi ile ilişiğini kesti. Ipad'i teslim etti, böylece eMBA tamamen bitmiş oldu. Bir tek hazirandaki mezuniyet töreni kaldı o kadar.

Bugün sabahtan uyumadığım için baya yoruldum. Keremi 21.00 de uyutmayı başardım. Pastamızı kestikten sonra biz de yattık. Galiba 22.30 olmuştu saat. Kerem kucağımızda sallanarak uyuyor, ağzında emzikle. 15dk falan sürüyor uyutmak. Ama illa ayakta olucan. O yüzden sırtın belin biraz kopuyor. Fotoğraflarda o yüzden biraz bitmiş durumdayım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder