dropdown

24 Şubat 2016

9. HAFTA | Hafta Hafta Bebek

24 Şubat'ta Kerem 9 Haftalık oldu
 
9. Haftada Kerem genel olarak 
  • Çok güzel bir uyku düzenine sahip oldu. Belki buna tam düzen diyemeyiz ama gündüzleri genelde en fazla 1 - 1,5 saat uyanık kalabildi ve arkasından 45dakika veya 1 saatlik uykular uyudu. 
  • Fakat öğlenleri daha uzun uyudu 2-3 saat arası değişen. 
  • Buna karşılık akşamüstü 5'ten sonra uyutmak pek mümkün olmadı. 
  • 18.30 - 19.00 gibi her gün banyo yaptırmaya çalışıyoruz. Henüz düzeni tam oturtamadık o yüzden yıkayamadığımız da oldu. 
  • Banyo sonrası veya banyo yaptıramadıysak 19.00'dan sonra uyku öncesi emzirmesini yapıp midesinin dolu olduğunu anladıktan sonra kucağımda sallayarak ve emziğini vererek uyutuyorum. 
  • 19.30 - 20.00 arası bu hafta hep gece uykusuna yattı ve 5 - 5,5 saat uyudu. Bu ilk uykuda bazen ben onu tam uyanmadan 23.00 gibi Tracy Hogg'un önerdiği gibi aldım ve uyku öğünü verdim. Bu şekilde toplam süreyi 6,5 saate kadar uzatabildim. Fakat bu ilk uyku sonrası Kerem genelde geceyarısı uyandı yani ayıldı. Malesef gecenin bir yarısı 1,5 saat uyanık kaldığımız oldu. 
  • Hala gece uyandığında odada gece lambasını açarak emziriyorum ve hala gece kaka yapabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder