dropdown

25 Aralık 2015

İki kişi gittik, üç kişi döndük | Lohusalık 2. Gün

25 Aralık Cuma... Bugün hastaneden çıkıyoruz. 

Oldukça yorgunuz... gece nerdeyse hiç uyumadım. Gelen giden de sağolsun baya çok olunca, dün gece de dinlenme şansımız hiç olmadı. Öyle ki Efe'nin pili bitti, ben tek başıma idare ettim... Nasıl yaptım ben de bilmiyorum, dedikleri gibi gerçekten Allah gücünü veriyor galiba. Kolumda hala katater var o yüzden hareket etmek çok zor, ameliyat yerim de acıyor, özellikle yataktan kalkmak ve geri yatmak çok zor. En az can yakıcı pozisyonu bulmaya çalışarak yatıp kalktım Paraz ağladıkça alıp emzirdim... en azından 2. gece serumları bittikçe çıkarttırdım ki elimi kolumu oynatabileyim.

Sabah Aslı Hanım kontrole geldi, gece doğum varmış hastanedeymiş, o yorgun ben yorgun bu hatıra fotoğrafını çektirdik :)
 

Hastaneden çıkmadan bir de işitme testi yaptılar Paraz'a... Çok şükür testi geçti.
 
Hastaneden çok da memnun kalmadım. Bence gece nöbetinde çok az hemşire vardı. Düğmeye basınca hemen gelmiyorlardı. Hatta bir kere hiç gelmediler. Genel olarak hemşirelerin tavrı iyiydi ama hani bir ilgi alaka beklersiniz ya özel hastanede, Central Hospital gece vardiyalarında ben onu göremedim. Sadece işlerini yapıyorlar, ekstra bir ilgi alaka beklemeyin.

Artık evimize gidiyoruz... 2 kişi geldik, 3 kişi dönüyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder