dropdown

15 Aralık 2015

Hamilelik 38. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 8 - 14 Aralık 2015


Bu hafta artık son hazırlıklar da bitti. 

Salı günü elektrikçiler kalan işlerini bitirdiler ve ananen perdeni getirdi. Dodanlı erken bitirmiş :)



Çarşamba yoga sonrası annemi aldım ve önce E-bebek'e gidip son kalan bazı eksiklerimi aldım, ordan da Carrefour'a geçtik. Önce starbucksta oturduk ve ben günlerdir canımın çektiği latteyi içtim yanında brownie ile :) ordan da carrefourda alışveriş yaptık. Eve gelip onları eve bırakıp caddeye yürüyüşe indik, simit sarayında oturup çay içtik.

Perşembe günü annemle pazarda buluştuk. Bana korse aldık, bi de yufka aldım, ve eve gelip sen doğduktan sonra bulunsun diye börek yaptım.

Cuma günü yogaya veda ettim, son dersimdi. Kalan zamanımda evde dinleneyim artık dedim. Yogadan sonra sos tencerelerimi kargodan aldım, veee sonunda saçlarımı boyadım. Artık doğuma hazırım :)
Cuma akşam annem ablam ben Cookshop caddebostanda yemek yedik.




Cumartesi Melda geldi Melodi'den çikolatalarımızı drajelerimizi almış, etiketleri hazırladık. Ben kek yapmıştım, oturduk yedik içtik. Sonra da Rana uğradı akşam üzeri.

Pazar da önce Efe'yle evi baya düzenledik. Caddede gezdik, akşam da Cem geldi.

Pazartesi doktora gittim. Mutlu haber bebek artık aşağıda, suratı gözükmüyor ultrasonda. Vajinal muayene yaptı Aslı veee 1,5 cm açılmam varmış. Aslı benden çok sevindi resmen, hiç beklemiyordum dedi, bu hafta gelir muhtemelen dedi, hatta bu akşam bile doğurabilirsin dedi.



Vajinal muayenede dokunarak doğumu tetiklemeye de çalıştı, buna dilate etmek deniyor. Veya Dilatasyon. Rahim ağzına dokunarak genişletmek gibi bir anlamı var. Aslı muayene sırasında bi yere dokundu ve ben biraz rahatsız oldum. Kanayabilir korkma da dedi ve kanadı baya ama sonuçta su gelmediği için içim rahat, bebeğe birşey olmamıştır. NST'de de sancı çıktı, ama düzensiz. Aslı perşembe gene gelmemi söyledi bakalım ne olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder