dropdown

01 Aralık 2015

Hamilelik 36. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 24 - 30 Kasım 2015

Bu hafta doğum iznine çıkıyorum artık. Hala yapılacak çok iş var. Artık daha çabuk yorulduğum için izinde her gün ufak ufak kalan son işleri halletmeye çalışıcam.


25 Kasım son iş günüm... Bana çok güzel bir pasta keserek veda yaptılar.

Bu hafta Paraz'ın odasının perdesini Dodanlı'dan sipariş ettim. Kalan eksikleri e-bebek internet sitesinden eve sipariş ettim, kendime Dagi'den kısa kollu pijama siparişi verdim, Melodi Çikolata'dan istediğim çikolataları seçtim ve Yoga'da sabah derslerine geçtim.

36. hafta biterken 30 Kasım 2015 günkü doktor kontrolünde Paraz artık 2760 gr. 49 cm.


Parazın kafası hala aşağıda, karnım da baya büyüdü ama henüz aşağı düşmedi. Yani Paraz hala leğen kemiklerimin arasına inmedi, bu sayede hala ultrasonda yüzünü görebiliyoruz. İnmediği için de midem biraz sıkışıyor sanırım ve bu da reflü problemine yol açıyor, ama çok kötü değil. Bu haftaki kontrolde çatı muayenesi yapıldı, hiçbir sorun yok. Onun dışında vajinal kültür, kan ve idrar testlerini yaptırdım. Sonuçları haftaya değerlendirecek doktor. Bu hafta sonunda 82.2 kg çıktım.



Bu haftanın en ilginç olaylarından biri perşembe gecesi yaşadığım sancılardı. Gerçekten doğuruyorum sandım. Ama sancının nedeni gazmış. Akşam koca bir kase salata hazırlamıştım kendime. Kıvırcık, roka, beyaz peynir ve ceviz... Diyet yapıcam, sağlıklı beslenicem ya, koca salatayı gömdüm. Sonuç... Kıvırcık meğersem gaz yaparmış. Bunca yıl yapmadı ama hamilelikte vucüt değişiyor, normalde tepki vermediği şeylere bile tepki verebiliyor.

Herşeyin azı karar çoğu zarar... Artık salata yemeyi abartmıyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder