dropdown

09 Kasım 2015

Hamilelik 33. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 3 - 9 Kasım 2015


Bu hafta cumartesi günü okuldan sonra Efe İzmir'e gitti, ben de Cumartesi akşamı annemde kaldım. Aynı akşam caddede Mel ve Murat ile buluştuk Kitchenette'te. Mel de 15 haftalık hamile, baya bir hamile geyiği yaptık :)


Bu haftasonu perde baktım ve Linens'te karar kıldım. İstediğim şey zaten çok net, düz beyaz, kendi yatak odamdaki gibi sade bir tül ve odayı karartmak için mavi-yeşil renklerde bir güneşlik istiyorum, iki kanat ve yere kadar olacak.
3 Kasım - Başak'tan beşiği aldık

Pazar ablamla Sinem ablaya gittik,Çekmeköy'de Alice Village'da oturuyor. Mira ile tanıştık, 16 aylık :) Paraz'a çok güzel bodyler verdi Sinem abla hiç giyilmemiş. Bana da birkaç eşya verdi, donandık geldik. Öğleden sonra annemlere Esat Abiyle Nuran Teyze geldiler, ben de onlarla oturup haşhaşlı mercimekli börek ve annemin ıslak kekinden yedim. Onlar gittikten sonra caddede biraz yürüdük ve pazar akşamı geç saatte kendi evime döndüm.

Kilom: 81

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder