dropdown

02 Kasım 2015

Hamilelik 32. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 27 Ekim - 2 Kasım 2015

Bu hafta 29 ekim tatili var diye öncesinden "ohh" diye sevinmiştim ama malesef nezle grip arası bir hastalığa yakalanınca bütün haftayı evde geçirdim ve sadece 30 ekimde işe gidebildim.


Bütün haftayı koca karı ilaçları ile geçirdim, zencefil limon bal ve sıcak su en yakın arkadaşım oldu. O kadar çok limon suyu içtim ki, fazla limon suyunun mide kaynattığını öğrendim. Salı günü aile hekimliğine de gidip bilgilerimi güncelledim Billur Hemşire ile.

Çarşamba akşam annem deniz levreği yaptı, perşembe günü tüm gün evde yattık efeyle. Dışardan yemek söyledik, yattık paso. Ben bir tek muhallebi yaptım arada, onu yedik. Evde sıkıntıdan izleyecek bir şey olmayınca paramparçanın 2. Sezon yayınlanan bütün bölümlerini izledim.

2 Kasım'da Aslı'ya gittik. Paraz 2000 gr ve 43-44cm gibi. Kafası aşağıda. Ben ise 81 kilo olmuşum. 

Bu kontrolde 32. Hafta olduğu için 37. Hafta'ya kadar çalışabilir raporu aldım. Yani 7 Aralık'a kadar çalışabilirim ama 30 Kasım'a çekmeyi düşünüyorum. 3 gün de senelik iznim var kullanmadığım 2014'ten, o yüzden planım 25 Kasım'ı son iş günüm yapmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder