dropdown

13 Nisan 2016

16. HAFTA | Hafta Hafta Bebek



Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 16. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;

  • Bu hafta Kerem'in oldukça dışarıda gezerek geçirdiği bir haftaydı. Dolayısıyla rutinini sokakta da devam ettirmeye çalıştım ve sanırım başarılı da oldum diyebilirim.
  • Bu hafta ilk defa Polonez Brasserie'ye girdiğimizde, pusetinde kendi kendine uyuya kaldı
  • İlk defa dilini çıkardı. İlerleyen günlerde de benim yemek yerkenki abartılı çiğneme hareketlerimi pür dikkat izleyerek taklit etmeye çalıştı, arada dilini belirgin şekilde çıkartıp ağzını açıp kapamaya çalışıyordu.
  • Dönencenin hayvanlarını yakaladı ilk defa. Öyle bi tuttu ki dönemedi mekanizma.
  • Kendi kendine sırt üstü yatarken yarıya kadar dönebiliyor artık. Birinin yardımıyla da (popodan iteklemek suretiyle) tamamen yüzüstüne dönmüş oluyor. Kolu altında kalıyor tabi ama bir kere kolunu kendi kendine kurtarmayı başardı.
  • Dışarda geçirdiğimiz günlerde uyku saati geldiğinde kısa sürede üstümüzde (kucakta veya omuzda) uyuya kaldı ve pusetine yatırdığımızda uyumaya devam etti
  • Kaka bu hafta biraz sekteye uğradı. 2 günde bir yaptı bir kere. Diğer günler her gün vardı
  • Geceleri 4-5e kadar deliksiz uykusu bu hafta biraz bozuldu. Uzun bir aradan sonra ilk defa gece 23:00 gibi bir iki gece kalktı süt içip yattı. Onun dışında da bu haftanın çoğu gecesi sabah 03:00 civarı uyandı, 05:00 gibi tekrar uyandı ama kendi kendine uyudu ve sabah 06:30 - 07:00 arası uyandı.
  • Gündüz 3 saatte bir besleniyor artık ve 45dk'lık uykular uyuyor, yaklaşık 2 saat ayakta kalabiliyor.
  • Bir kere 2 saatlik bir öğle uykusu yaptı, birkaç haftadır 1 saati aşan gündüz uykusu görmemiştim.
  • Akşamları son şekerlemeyi 17:00 - 18:00 arasına çektim. 18:00'de besin yüklemesine başlıyorum yani emziriyorum sonra 20:00'de bir daha emzirip yatırıyorum. 20:30'da genelde uyumuş oluyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder