dropdown

11 Ağustos 2016

33. HAFTA | Hafta Hafta Bebek



Hafta Hafta Bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 33. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde; 
  • Bu haftanın başında Kerem nerdeyse hiç ek gıda almıyordu. Kakası bu sayede düzene girdi. Sonra gene yavaş yavaş yemek vermeye başladım ama kabızlık devam etti.
  • İstanbul'a dönmemizle Kerem yine odasında uyumaya başladı. Ama gece kalkmaları çok arttı.
  • Poposunun üzerinde oturup 1 saat oyun oynayabiliyor, hala emeklemiyor ama bazen bir arpa boyu yol katediyor. Çok da güzel ayağa kalkıyor. Artık 2 gündüz uykusu yapmaya başladı, 3ü bırakıyor sanırım 



4 Ağustos: Babam Bodrum'a geldi. Bu bizim son günümüz... yarın yolculuk var.


Meltem Beach Ortakent

5 Ağustos: Melda Kerem ve Ben İstanbul'a doğru yola çıkmadan önce bir aile fotoğrafı çekelim istedik. Ne yaptıysak Kerem'i güldüremedik çünkü çok uykusu vardı

5 Ağustos: Yoldayız. Kerem çok iyi bir yol arkadaşı oldu, hiç problem çıkarmadı, 3 kere kendi kendine uyudu. son uykusu 2,5 saat sürdü. İstanbul'a çok yaklaştığımızda artık sıkılmıştı ama haklıydı, ben de sıkılmıştım. İlk molamızı Bafa gölüne gelmeden verdik, sonra Manisa'da kebap yedik, en son da Bursa otobanına girmeden bir yerde mola verdik. Osmangazi köprüsünden geçerek bir anda kendimizi Gebzede bulduk, 11 saatte evdeydik.
Bunlar da 8 Ağustos Pazartesi Kerem'e pişirdiklerim
 



8 Ağustos: Baba işten gelince...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder